Monday 23 July 2018

KEISTIMEWAAN PERFORMANCE DRINK

Assalamualaikum!

Harini kakros nak share tentang Keistimewaan Performance Drink.


Mesti di luar sana ramai atlet atlet yang memerlukan banyak tenaga untuk bersukan kan?
Tak lupa juga untuk ibu bapa yang perlu bekerja dan menguruskan anak-anak setiap hari. Kalau takde tenaga, habis semua benda tak jalan! Betul tak?

Walaupun kakros tak kahwin lagi, tapi kakros suka kanak-kanak dan dah ada 2 orang anak buah. Memang sangat penat bila kita perlu melayan diaorang hampir 24 jam hahahaha.

Tak lupa juga anak-anak yang dah umur 2 tahun tapi masih perlu di dukung. Ada yang 10kg, masyaAllah lenguh sangat tangan ni..

Jadi, sebab tu kita perlukan sesuatu yang boleh beri kita tenaga. It is Performance Drink!

--------------------

Apa yang best tentang Performance Drink ni,  dia ialah air tenaga yang sihat ♥️

Jom tengok apa keistimewaan Performance Drink ni!  

1. Bebas gas atau tidak berkarbonat.

2. Kurang  kandungan gula (less sugar).

3. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.

4. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.

5. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.

6. Ia mengandungi formula karbohidrat unik Shaklee iaitu opticarb yang membekalkan tenaga serta merta. Opticarb ialah rangkaian karbohidrat yang memberikan kita tenaga berterusan tanpa menganggu kestabilan gula dalam darah.

7. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok ambil untuk tolong cegah dehydration.

-------------------

Saranan penggunaan:

Campur 28 g atau 3 sudu besar serbuk untuk setiap 237 ml atau 1 cawan (8 oz.) air sejuk. Tutup penutup dengan ketat dan simpan di tempat sejuk dan kering. Untuk kegunaan pasukan, campur kesemua satu bekas serbuk dengan 4.5 L air. Simpan dalam peti sejuk bahagian campuran yang tidak digunakan.

-----------------------

Nak order?


Whatsapp  0173194200
Facebook  Zahidah Zakaria
Instagram  Byzahidahzakaria

No comments:

Post a Comment

EXCITED! KOKO KRUNCH DARI INDONESIA

Jauh sungguh pergi sampai ke Indonesia kakros beli koko krunch! HAHA Tapi, koko krunch ni lain dari yang lain tau. Jom tengok 😋 ...